Hello gorgeous!

1: Namn? Karolina
2: Stjärntecken? Kräfta
3: 3 Rädslor? Trånga, mörka utrymmen; dödliga sjukdomar; döden, både min egen och mina näras
4: 3 saker du älskar? Musik, riktig sommar och choklad
5: 4 avtändande saker? Slackerattityd, smutsiga naglar, fjun, dålig andedräkt
6: Lärt dig ett nytt språk? Jag lärde ju mig svenska, men det var ju ett tag sen
7: Bästa vän? Sylvia
8: Din sexuella läggning? Straight
9: Din första dejt? Vi låg på ett berg vid Ramsjön. Han tafsade, jag låg och var rädd. 
10: Hur lång är du? 167 cm
11: Vad saknar du just nu? Sommarvärme 
12: Vilken tid föddes du? 7:00
13: Favorit färg? Lila
14: Är du kär i någon? Nej
15: Favorit citat? Get rich or die tryin'
16: Favorit plats? Stadshusparken
17: Favorit mat? Lax med sparris, potatis och hollandaisesås
18: Använder du ironi? Skulle aldrig göra nåt sådant...
19: Vad lyssnar du på just nu? Two door cinema club - I can talk
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ansikte och klädstil
21: Skostorlek? 37
22: Ögonfärg?  Blågröna
23: Hårfärg? Mörkbrunt/svart
24: Favoritfärg på kläder? Svart 
25: Busringt? Javisst
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Svarta
27: Meningen bakom ditt alias? Jag vette fan alltså...
28: Favoritfilm? Sagan om ringen
29: Hur känner du dig just nu? Lite stressad men glad
30: Någon du älskar? Javisst,min familj och mina vänner. Och min hund
31: Din relationsstatus? Väntandes på prinsen 
32: Din relation med dina föräldrar? Tror inte de kan vara mycket bättre. Fast vi bråkar ibland, min mor är min bästis typ.
33: Favorit högtid? Jul!
34: Tatueringar/piercingar du har? Örhängen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? En tatuering på handleden
36: Anledningen till varför du blev medlem här? För att det är kul att skriva
37: Hatar du och ditt ex varandra? Jag har inget ex 
38: Får du "Godmorgon" och "Godnatt" sms?  Inte just nu. 
39: Har du någonsin kysst personen du senast smsade? Nej och jag skulle aldrig göra det heller... Fast han är med i mensa
40: När höll du senaste handen med någon? Igår, min lillasyster
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? ca 40 min, inkl hår, smink, kläder, frukost, tandborstning osv
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nä, fyra dagar sen faktiskt
43: Vart är du just nu? På mitt rum 
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Hoppas att mina vänner skulle göra det, typ Syl och San
45: Har du varit på ett bröllop? Nej
46: Bor du med dina föräldrar? Med min mor
47: Längtar du till något? Jaaa! Juli, då åker jag till Australien! :D 
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Min hund
49: Har du varit underviktig? HAHAHAHAAH. Om man jämför med vad undervikt på 1700-talet var, så visst ;) 
50: När kramade du någon senast? Igår
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Om det inte var någon av mina vänner - whatever
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Nej, jag litar inte på många
53: Något du inte gillar med idag? Dagen-innan-tentan
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Hmm, Bill Gates kanske. 
55: Vad tänker du på mest? Att jag bör plugga...
56: Din konstigaste talang? Vette fan. Är ganska bra på huvudräkning, men konsitgt är det ju inte...
57: Har du några konstiga fobier? Spindelfobi
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Fraaamför! :D  
59: Vilken var din senaste lögn? Kan inte komma på något. Ljuger väldigt sällan
60: Föredrar du att ringa på en telefon eller video chatta? Ringa. 
61: Tror du på spöken? Nej
62: Tror du på magi? Nej, men jag önskar att det fanns!
63: Tror du på lycka? Ja! 
64: Hur är vädret just nu? Soligt men kallt.
65: Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa "The perks of being a wallflower"
66: Gillar du lukten av bensin? Faktiskt 
67: Har du några smeknamn? Karro
68: Senaste skadan? Slår mig hela tiden, så svårt att minnas allt...
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Spendera. Men jag har blivit mycket bättre på att spara på senaste tiden.
70: Kan du röra din näsa med tungan? Nej. Och jag sträckte nån muskel i halsen när jag försökte...
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Doftljus
72: Favorit djur? Hund. 
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Höll på att somna
74: Vad tror du satans efternamn är? Vet inte. Men andra namnet är definivt Jagoda
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Dance with somebody - Mando Diao (tack Matte, behövde inte ens ändra här :P)
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Säg att jag är smart och bäst and Im yours!
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? My story ends here
78: Har du varit olyckligt kär? Sort of
79: Ditt favorit ord? Men vafan  
80: En bra blogg du följer? http://sylvia.blogg.se/
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Hello everybody, Karolina's speaking
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? En bild på flygande T.A.R.D.I.S.
84: Har du haft sex? Nej
85: Har du köpt kondomer? Nej, men har massor ändå. Alla dessa goodiebags... 
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Aldrig
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej? Ja
89: Kysst någon i regnet? Nej
90: Haft ett jobb? Några stycken till och med :o
91: Lämnat huset utan plånbok? Händer nog rätt ofta. Har jag ingen plånbok med mig, spenderar jag mindre
92: Mobbat någon på internet? Om jag har :D
93: Haft sex offentligt? Nej
94: Rökt? Nej och jag tror att jag är gammal nog att aldrig vilja testa heller
95: Druckit alkohol? Jadå
96: Är du vegetarian/vegan? Skulle aldrig, ALDRIG kunna vara det. KÖTT!!! <3
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Oja
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? När jag var yngre, var det min standarddag
99: Varit utomlands? Japp, men inte så mycket. Polen, Tyskland, Holland, UK
100: Fått ditt hjärta krossat? Krossat vet jag inte, men jag varit ledsen pga killar, ja.

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Hahahahah, elvis <3

2013-03-21 @ 15:42:19
Postat av: Sandra

Hahah Jagoda :D

2013-03-23 @ 04:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0