Hello boys and girls!

How are ya doin? Jag har ännu en lat dag (vilket jag kommer ångra när tentan närmar sig, men whatevs, YOLO! :D), så jävla bäst! Äta, chilla, umgås och lyssna på musik, det är fan meningen med livet! Andra dagen i rad kom jag hem efter kl 5 för att jag hängde med mina homies hos Morawieckis. Deras mamma kommer börja hata oss mycket alltså. Värt though. I fredags gjorde jag och Syl kokosglass som uppskattades av pretty much alla som smakade, med min mamma i spetsen som gav oss tio av tio guldstjärnor, yeaah! Igår kollade vi på Mello finalen, omg jag blev såå glad att Robin vann! Han var en av dem jag hoppades skulle vinna (tillsammans med Ulrik Munther, YOHIO och tidigare Martin Rolinski), men under tidens gång fattade jag att han var the only one, han skulle fan vinna! Och det gjorde han, såå bra! Gulligt hur han reagerade på allt och så! :) Han var värdig vinnare, I'm happy! Och Sverige kommer hamna högt uppe på Eurovision också med den låten, I'm sure 'bout that!
 
Jajaja, vi upptäckte iaf att våra föräldrar kramade antagligen oss för lite när vi var små för att alla vi uppskattade att chilla i sängen och krama om varandra. Snuskigt. Nä, mysigt som fan, mysvänner :) Jag oooorkar inte skriva mer, så jag tänkter inte göra det heller. Vem behöver skriva långa blogginlägg när man har swag? Precis! Bajs, bajs!
 
 

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Hahaha, vilket fjortisigt inlägg. Nej men detbär nice!

2013-03-10 @ 16:20:48
URL: http://sylva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0