Bussinlägg

Hej!
Sitter på bussen och tänkte att eftersom jag har en längre resa framför mig (är bara vid Sågen, inte ens halvvägs till Gullmarsplan) kan jag lika gärna lägga den tiden på min bortglömda blogg.
Till att börja med vill jag svara på kommentarerna från Sylvia och Mattias som tycker jag absolut ska åka till Australien nu när jag ändå fått chansen. Jag antar att jag kommer bli taggad när jag börjar med alla ansökningshandligar igen, nu känns det inte ens som att jag ska åka och det är nog därför jag är mindre taggad.

Sen tänkte jag skriva lite saker som ni kanske inte visste om mig, men som jag tycker är ganska roliga, så varsågoda!
-när jag var liten (8+) så ville jag bli arkeolog, pilot eller utrikeskorrespondent;
-jag har ett ärr på läppen vilket jag fick då jag var ca 6 år gammal. Jag snurrade på en stol och ramlade och slog mig i bordskanten. Det var så allvarligt, att jag fick åka till akuten och fick stygn. Det som är det roliga är att detta hände under min farfars födelsedag och alla som följde med mig till akuten var ganska berusade. Det var nog därför jag fick prata med en psykolog. De trodde helt enkelt att det var min berusade familj eller släktningar som hade slagit mig xD
-när jag var ca 6 år läste jag "Barnen i Bullerbyn" för första gången. Det blev (förutom Harry Potter) min favoritbarnbok och jag har läst den säkert närmare 10 gånger. Saken är att jag tyckte om den såå mycket och jag ville inget hellre än att flytta till Sverige (vi bodde under tiden i Polen och hade absolut inga planer på att flytta utomlands) villet jag då till slut gjorde x)
-när jag gick i 6:an startade jag (omedvetet) ett rykte att min historialärare var gravid. Jag sa det bara till en kompis, men till slut pratade till och med lärare om det! Det slutade med att jag fick utskällning från historialäraren på en lektion. Hon hade nog bara gått upp i vikt... :p
Ja, jag kommer inte på något mer nu, men det kanske kommer sen.

Istället langar jag en egopic. Observera Doctors ansiktsuttryck i bakgrunden: "dat ass" ;D


Kommentarer:
Postat av: sylvia

Hahaha,läpphistorien är skitrolig. Och bilden med ;)

2013-03-07 @ 12:28:26
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Louise

Snygg!!!

2013-03-10 @ 21:37:44
URL: http://thebestlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0