Nämen titta, rekord!

Japp, igår fick jag rekordmånga unika besökare på bloggen! Vi pratar fortfarande om ganska litet antal, men ändå, det värmer, förhoppningsvis kan jag på något sätt bli ännu mer intressant, så att flera besöker min blogg. Men ge mig tips, vad skulle ni vilja läsa om och se mer av på min blogg? Kommentera gärna, även anonyma tips mottages varmt :)
 
Och när vi ändå är vid ämnet bloggar, tänkte jag berätta om min favoritbloggare. Eller nej, så här är det. Jag läser huvudsakligen mina vänners bloggar, men ibland tar jag mig till att läsa lite kändisbloggar också. Kenza till exempel. Men jag har en annan favoritkändisbloggare, men den tjejen är faktiskt polsk. Jag har följt hennes blogg i några månader nu. Det är en typisk modeblogg, som jag vanligtvis inte uppskattar, men det är något i hennes blogg som gör att jag verkligen fastnade och vill se mer. Jag tycker att hennes outfits är ofta väldigt snygga och hon själv är helt underbart vacker, dessutom är hennes bilder riktigt proffsiga och det är verkligen ett nöje att titta på helheten. Dessutom tipsar hon ofta om bra hemsidor med snygga kläder som dessutom inte är så värst dyra (även om ibland märks det att hon är ett riktigt rikemansbarn...). Tryck här för att komma åt hennes blogg. Och ja, hon skriver på polska, men jag tycker att det är hennes bilder som är det bästa ändå. 
 
Så här glad är jag för att så många (allt är relativt..) vill läsa min blogg :)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vad lik du var Julia där! Söt bild! :)

2013-01-09 @ 16:52:41
Postat av: sylvia

Moze bo zaczelas wiecej pisac?

2013-01-09 @ 17:11:24
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0