Svar på tal

Jag kanske ska svara på dem få kommentarer jag får, för att visa att jag uppskattar mina läsare, speciellt de som kommenterar!
 
Sylvia frågade:
"Du gillar väl också Hammarby sjöstad? Eller var det bara just när du var där? Detta var fina lägenheter. Personligen gillar jag inte när allt är vitt (det känns opersonligt) men smaken är som baken. I stan skulle jag allra helst vilja bo på Gamla Stan eller uppe på Åsöbacken :). Men jag gillar också Norrby och Dalarö, så skulle jag ha bil skulle de vara väldigt önskvärda!"
 

Karolina svarar:
Javisst, men Hammarby sjöstad känns liite utanför ändå, visst var det fint där, men inte lika livligt som det är på Söder. Och med tanke på att lägenhetespriserna inte skiljer sig så himla mycket, så föredrar jag Söder. Jag håller inte med om att vitt är opersonlingt! Jag har vita väggar och möbler i mitt rum nu, men all övrig inredning är enligt det jag tycker om: flaggor, lila, broar, Doctor Who och Big Ben. Det är så personligt det kan bara bli, bara att affischerna och textilerna inte skär sig mot en konstig färg på väggarna! :)
 
 
Mitt älskade rum som konstigt nog inte är så stökigt som det brukar vara!
Men jag fick besök idag, måste vara därför ;)

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Fast du har ju inte ALLT vitt. Du har ju som du säger personliga inslag och mycket lila. Jag menar när väggar är vita, möbler är vita. När man inte kan förstå vem personen som bor där är. Jag gillar ditt rum, speciellt affichen ;)

2012-10-19 @ 13:10:10
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: sylvia.blogg.se

okej nu sa jag lite konstigt. Men jag tror du fattar vad jag menar haah

2012-10-19 @ 13:46:05
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0