Karolina - skofetischisten, på ett annat sätt

Jag avslutar min "saker jag inte förstår mig på"-listan senare, för att jag vill fortsätta spinna på sko-trådet. Jag har en sko-fetisch. Men inte på mig själv, jag äger inte så många par skor och dessutom är jag sådan att jag oftast förälskar mig i JUST DET PARET och så går jag i dem hela säsongen. MEN! Jag ser till att mina skor är hela och rena!
 
Jag är singeltjej på 20 år, så det är klart jag spanar in killar. På tunnelbanan, på bussen, i skolan, på biblioteket, i affären, you name it! Och ibland ser jag en söt/snygg kille och bara tänker "åh, vad gullig han är" och så ser jag hans skor... och så blir jag oftast besviken. Det är ju stört! Att en sådan detalj kan ändra på "helhetsupplevelsen". Killen jag dejtade senast hade riktigt fin skokollektion! Att komma in i hans hall, där alla fina läderskor stod rena och fina, det var en upplevelse! Att gå bredvid en kille som hade så fina skor gjorde mig nästan stolt. Jag inser nog att jag tyckte om hans skor mer än honom själv ;). Alltså gud, vilka konstigheter människor kan utveckla i sig, en fetisch för killar med fin fotbeklädnad, herregud! Gärna bruna skor (fast inga bruna skor efter kl 18 ;)!

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

För mig är tänder viktiga. HATAR när folk har äckliga tänder

2012-10-16 @ 21:33:24
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0