30 dagar, here we go!

Jaja, Sylvia sa åt mig att göra listan hon och Arvina håller på med, så det är bara köra. Fast jag vet att jag inte kommer publicera VARJE dag ändå, men whatevs.
 
Dag 1 - Berätta om dig själv + bild
Dag 2 - Bilder på dig för tre år sedan
Dag 3 - 10 sanningar om dig själv
Dag 4 - Hur är din drömpojkvän/flickvän 
Dag 5 - En nytagen bild på dig
Dag 6 - Bild/bilder på dig och din bästavän/bästavänner
Dag 7 - En bild på ditt rum som det ser ut just nu
Dag 8 - Valfria fotografier & berätta om dem
Dag 9 - Din outfit idag
Dag 10 - Hur du skulle vilja se ut
Dag 11 - Något speciellt du kan göra eller en talang
Dag 12 - Framtidsplaner
Dag 13 - Vad tycker du om din klass?
Dag 14 - Ditt drömjobb
Dag 15 - En bild på din mobil
Dag 16 - Din favorit affär
Dag 17 - Berätta om ditt liv
Dag 18 - Din klädstil + bild på din garderob 
Dag 19 - Bild på det du köpte senast
Dag 20 - Det du ogillar
Dag 21 - Din profilbild på facebook
Dag 22 - Berätta om ditt utseende
Dag 23 - Berätta med text och bilder om din familj
Dag 24 - Gamla bilder på dig
Dag 25 - Något du måste göra innan du dör
Dag 26 - Något du är rädd för och varför
Dag 27 - Hit vill jag resa
Dag 28 - Din bästa resa
Dag 29 - Dina intressen
Dag 30 - Det du brukar göra på dagarna
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0