Ja, så kan det gå...

Jag är nog den lataste människan som någonsin funnits på denna vackra planet. NÅGONSIN! Igår tänkte jag plugga inför min tenta, slutade med att jag tänkte: "äsch, det är många dagar kvar, idag tar jag ledigt och pluggar järnet imorgon". Så idag ställde jag larmet på kl 9:30, så att jag skulle få en liten sovmorgon, men vakna relativt tidigt ändå och plugga hela dagen. Det gick inte bra det heller. Jag lämnade sängen runt kl12. Och knappast för plugget, jag gjorde mig fin och åkte till Handen med Sandra, för att kolla in den nyöppnade NewYorker och hitta present till min mamma. När vi var klara, tänkte jag: "nu ska jag plugga!", men kände att jag ville umgås mer med Sandra och smaka på choklad-glöggen jag inhandlade på Systemet. Efter det var jag och handlade och lagade mat till mina systrar. Efter maten tänkte jag: "NU ska jag VERKLIGEN plugga!!!", men jag kände mig ganska seg efter maten, så jag tänkte vila en stund, slutade med att jag somnade, så klart. När jag vaknade tänkte jag: "nu är det ganska sent, men jag kan ta ett kapitel", men så kom jag på att jag skulle fixa lokal till min systers kalas. Eftersom lokalen på vår gård var upptagen, var jag tvungen att ta en runda och kolla på andra lokaler och nummer till deras "ägare". Jag lyckades inte bara fixa lokal till min systers kalas, men även till nyårsafton! Så jag ska försöka ordna en ordentlig fest, äntligen har jag plats till det! Hur som helst, jag frös på min runda, så jag tog ett bad och därefter började ala serier och program på polska tv, som jag alltid kollar på, så kortfattat blev det INGET plugg idag, fastän det skulle bli en PLUGGDAG, alltså att jag pluggar från morgon till kväll. Jag är sämst, verkligen.
 
Och så skulle jag börja träna, men kom på att det är jul, så det är ingen idé, då jag tänker att träning måste gå ihop med diet (jag tränar ENBART för att gå ner i vikt, inte för att må bra eller för att jag tycker det är kul...), så jag skjuter upp gymkortsinköpet till januari. Som sagt, jag är sämst och latast! Och nu är jag hungrig också, fuck that shit!

Kommentarer:
Postat av: Emma Wahlström

Äsch Karro det är bättre att träna och svulla mat än att inte träna och svulla mat ;)

Svar: Sen finns det skillnad på att svulla och helt enkelt äta också ;P
Karro

2012-11-30 @ 15:58:52
URL: http://Emmawahlstromfoto.blogspot.com
Postat av: sylvia

Jag känner verkligen igen mig!

2012-11-30 @ 17:23:57
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0