Dag 6 - Bild på dig och dina bästavänner

 
Ja, vad ska man säga? Sylvia träffade jag straxt efter jag flyttade till Sverige, då vi gick på polska tillsammans. Sen började jag i hennes klass och så småningom blev vi vänner. Och när jag blev vän med Sylvia, då började jag även umgås med hennes syster Sandra. Ska jag vara helt ärlig, så trodde jag inte att jag skulle bi så bra vän med dessa två underbara tjejer, men det blev så ändå. Och det är jag ytterst glad över! För än idag är vi goda vänner och, ja, för mig är de mina närmaste och bästavänner! :) 

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Lubie to zdjecie!

2012-11-12 @ 16:06:08
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Naaw! Ja tez :)

2012-11-12 @ 17:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0