Dag 5 - En nytagen bild på dig

 
Åh well, vasågoda, så ser jag ut just nu, vacker som vanligt (eller...?)! Sådär sitter jag i sängen och lyssnar på lite jazz istället för att plugga ekonomistyrning som jag ska tenta av på måndag. Men gissa vad? i couldn't care less... Och saken är, man blir så lugn och avslappnat när man lyssnar på sådan musik, stressen existerar inte alls, ska köra hela listan på repeat resten av studietiden, så jag kanske chillar ner med att stressa sönder vid varenda fucking tenta. Jaja, ingenting med bilden att göra egentligen, men ville nog "prata ut" lite. Saken är den att jag skulle inte ha någonting emot att sitta och plugga finansiering just nu, för att det är kul, men det känns fel när jag vet att ekonomistyrningen är viktigare. Och så uppstår en bubbla, där Karro väljer att inte plugga alls. Istället väljer hon att drömma bort sig och undra var man kan hitta en kille som ser ut och sjuger som Michael Bublé. Och dessa två sista meningar är speciellt ägnade till min vän Sylvia, för att jag vet att hon hatar när man pratar om sig själv i tredje person. Hähä. Puss.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0