Dag 4 - Hur är din drömpojkvän?

Hehe, jag får ofta höra att jag har för höga krav när det gäller det motsatta könet och det stämmer nog. Många skulle säkert skriva "åh, jag vill ha en pojkvän som tycker om mig PRECIS SOM JAG ÄR och jag kommer tycka om honom PRECIS SOM HAN ÄR". Bullshit. Kom igen, om alla skulle gilla mig precis som jag är, så hur kommer det gå med min personliga utveckling? Inte så bra, va? Nä, precis, folk ändras så är det och jag menar givetvis inte att man ska hela tiden gå och störa sig på vad den andra personen gör och påpeka det, men vissa ändringar kan vara bra, inse det kära läsare. 
 
Men drömpojkvännen då, en kille som är intelligent, så att man kan föra intessanta samtal med honom. En kille som är rolig, så att vi kan skratta tillsammans, både åt skämt jag och han har sagt. En kille som tänker på sin framtid (läs: en kille som pluggar/har plggat på någon bra utbildning). En kille som kommer bra överens med både mig, min familj och mina vänner. En kille som klär sig propert (Karolina älskar skjortor och läderskor på killar, don't forget that!). En kille som är någorlunda söt, kom igen, ingen vill väl ha en ful kille och kom inte med något i stil med "det är insidan som räknas", because, well, BULLSHIT! Tänk om man blir tillsammans med killen länge och vill gå så långt, att man vill skaffa barn, ska jag riskera att få fula barn? Aldrig i livet! Och avslutningsvis, han får gärna vara snäll, tycka om samma musiktyper som jag och inte röka. Då är jag ganska nöjd. Tror jag.

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

När du beskriver din drömkille är det som att du beskriver dig själv haha!

2012-11-08 @ 20:02:20
URL: http://sylvia.blogg.se
Postat av: Sandra

Du kommer få fina barn no matter what! Med dina gener :)

2012-11-08 @ 20:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0