Pasteller

Idag blev det två outfits med pastellfärger som nummer uno. Först körde jag på en mintgrön/turkos linne tillsammans med den ljusblåa jeansjackan och turkosa örhängen (och mintgröna naglar). Sedan bad Sandra mig att jag skulle ta på mig en kavaj (jag ska nog vara i hennes musikvideo, hon får bestämma lite) och då kändes det självklart att fortsätta med pasteller, min babyrosa kavaj åkte på. Gush, jag känner mig så vårig/sommrig och snygg idag! Och detta förstärks av att jag vill lyssna på house och annan dansmusik och det brukar jag göra väldigt mycket på sommaren! Hejhej försommarkänslor!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ladne ubrania :) Twoje nogi szczuplo wygladaja :)

2012-05-18 @ 20:41:10
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0