Hälsovecka

Så den här veckan är det hälsovecka i Haninge kommun. Det bjuds på föreläsningar, diverse aktiviteter och gratis träning på dem flesta gym i kommunen. Jag ska utnyttja gratis jympapass redan idag, det blir lite stationspass med kondis och styrka. Dessutom har jag lovat mig själv att verkligen ge ALLT den här veckan, både när det gäller mat och träning. Jag har de senaste dagar slarvat med bägge vilket har resulterat i 0,8 kg MER på vågen.. Inte har jag kämpat så hårt, för att låta kilona komma tillbaka! Det blir extra strikt den här veckan med andra ord!
Nu sitter jag på balkongen, solar mina ben så att jag kan ha shorts snart och äter min goda/nyttiga middagen. Det blev broccolipuré med ungstekt kycklingbröst, muums och bara 145 kcal!


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Jag åt liknande fast kokt kyckling med haricots vert :D

2012-05-21 @ 18:58:49
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Louise

Hur gör du din puré? Såg otroligt god ut :D

2012-05-23 @ 10:55:50
URL: http://thebestlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0