Apotekets

Så, jag är en sån där person som har eviga problem med hyn, typ. Speciellt när det gäller olika krämer. Jag har aldrig kunnat hitta en kräm som passat min hy. Antingen blev jag torr eller så fick jag allergiska utslag eller så fick jag finnar. Ingen kräm passade. Men jag gissar på att man måste forstsätta testa tills man hittar det som passar. Jag hittade! En kräm (eller rättare sagt gel) från apoteket. Oparfymerad, återfuktande, helt underbar! Äntligen någonting som min känsliga hud tål. Den har slutat vara torr, röd och lite halvgrå som den var på vissa ställen. Helt enkelt känns fejset mycket fräschare än förut. Rekommenderas starkt! (Jag tror den kostade 59 kr).


Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Jag trodde inte det förr men det är viktigt att återfukta! Förr trodde jag "torka ut torka ut, då får man inte finnar" men det är ju inte alls sant. Men jag visste inte att du har problem med hyn

2012-05-17 @ 23:23:16
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag använder ingen kräm till ansiktet, men jag använder en som funkar som både rengörande och återfuktande som man tvättar bort med vatten. Den är från nivea men minns inte vad själva produkten heter :/

2012-05-18 @ 00:00:32
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0