20120327

Hej!

Ja, jag lever! Jag hade bara fult upp med skola, träning, hemsysslor och skit. Inte bättre blir det nu! Tentan avklarad (på ett cp-dåligt betyg, men whatever), men nästa närmar sig redan. Ok, det är fyra veckor kvar, men ändå, med den feta boken som vi ska läsa ut och med den köttiga uppgiften vi fick, kommer det vara maaaassor att göra och då går tiden snabbt. Och där emellan är det påsk också, som jag ska spendera hemma med familjen plus farmor, farfar, faster osv, som kommer och hälsar på på måndagen där. Och så kommer det säkert bli nån fika hit, nån bio dit, nån fest dit. Se, tiden kommer att raaasa.

Ok, good enough, ville bara påpeka att både jag och bloggen lever, har tyvärr inget vettigt att komma med, så jag antar att jag avslutar där.

Puss och heeej!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0