20120319

Hallå hallå!

Är ni förvånade att se ett inlägg här? Jo, jag med. Jag har insett att jag inte kan leva utan att blogga, så att bloggen läggs inte ner. Goda nyheter, vad? ;) Däremot kommer jag inte skriva så ofta, därför att jag håller på med en grej som tar upp mycket av både min tid och energi. Jag vill inte säga vad det handlar om (fast några förstår säkert ändå) ifall jag skulle misslyckas, men fredag, den 6:e april, när jag hållit på i tre veckor (förutsett att jag inte misslyckas fram till dess och att det finns resultat) berättar jag vad, hur och hur mycket.

Ser jag rätt?! SNÖAR DET?! Herre min skapare!! Tur att jag måste plugga till tentan hela dagen, så jag behöver inte gå ut i det hemska ovädret... -.-

Kommentarer:
Postat av: sylvia

så hemlighetsfullt...;)

2012-03-19 @ 13:01:42
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0