20120307

Såå. Börjar med en liten konversation jag hade med min syster för några timmar sen. Hon spelade spel på min mobil och en killkompis smsade precis då. Julia: "Det är någon som smsar dig. Någon Oscar. Det är ju en kille. DU HAR EN KILLE?!" Jag: "Nej, det är min klasskompis." Julia: "Sant, vem skulle vilja vara tillsammans med dig?". Hahahah, gud vad jag skrattade. Lillskiten kan säga sådana saker utan att jag blir sur, jag tycker bara hon är skitrolig, min typ av humor, lite nedtryckande men ändå skämtsam sådära :D Någon har hon lärt sig av ;)

Idag har jag varit rätt duktig. Efter att ha spenderat några timmar i skolan, kom jag hem, städade mitt rum och läste i kursboken, mer än jag tänkte läsa och det är ju duktigt! Dessutom, så blev jag inspirerad av smoothien jag köpte i skolcafeterian, så gjorde jag idag min egen. Jag blev förvånad över att jag lyckades faktiskt få den att smaka nästan likadant, men den har myyyycket mer färg och jag använde bara youghurt, hallon och banan, vilket bara visar hur mycket smakämnen de måste haft i de färdiga smoothien. Jag använde liksom hela 500 g hallon för att det skulle bli gott och det blev rosa som fan, där var det nästan vit. Fusk.

Jag har inte gjort så mycket mer idag, förutom att skada Arvina med en bänkskiva, som träffade henne precis bredvid hennes högra öga. Jag får typ panik när jag skadar andra människor, tänk att man gjort något allvarligt och de kommer aldrig förlåta dig liksom. Så Arvina, ännu en gång förlåt! Och vi syns ju om några timmer ;)

Puss!

Kommentarer:
Postat av: Vina

Hahahaha asso Karro, sluta säga förlåt!

Det gjorde knappt ont och det är inte som om det är fetaste blåmärket där! xD I am all good <3 :D

2012-03-07 @ 23:32:35
URL: http://aspoonfulofsuger.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Jag vet inte vad det är, men alltid när jag gör smoothie så blir de failade. Fast sen å andra sidan tycker jag inte att cafeernas är så goda heller, de smakar filmjölk

2012-03-07 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0