20120303

Första inlägget i mars dårå! Jag behöver väl inte nämna att vår är på g? :D Sol och plusgrader, love it, love it, love it!
Jag hade en lugn vecka iom jag struntade i att plugga alldeles för mycket, vilket resulterar att jag måste sätta mig med böckerna snart och inte lämna dem förrän imorgon kväll. Men jag är positiv, hur mycket jag än klagar och är stressad varje gång klarar jag mig typ alltid fint, så blir det denna gång också känner jag på mig.
Jag hade en mysig kväll med mina fina Syl och San igår, vi lagade mat och hade det allmänt trevlig. Det var lite amerikansk tema på middagen, så vi gjorde hemlagade hamburgare, hemgjorda pommes frites och mozarella sticks, som inte blev så mozzareliga, för att det mesta av osten hade flytit ut... Fan. Men resten var gott! Till efterrätt blev det chokladkakor, som jag bakade med mina systrar tidigare på dagen. De blev perfekta! Så där krispiga på ytan, men sega i mitten, onomnom. Nästan likadana som kakorna på Subway och de är ju ruskigt goda!!

Kommentarer:
Postat av: sylvia

det var en kul kväll, synd bara att det blev så sent. Blir det tidigare hinner man oftast se på film också

2012-03-04 @ 17:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0