Vädret svek

Så idag vaknade jag ytterst glad över att det är första juni! Jag äälskar nämligen juni mest av alla månader. DAgen till ära tänkte jag klä mig riktigt vårigt och fint. Men jag måste ha glömt bort vad väderprognoserna visade och jag blev riktigt besviken när jag kollade ut genom fönster och såg regn. Ännu mer besviken blev jag när jag kollade på termometern och såg att det bara är 7 grader idag... Så det blir inga fina t-shirts och ballerina idag. Tog och klädde mig i min gråa/silvriga stickade tröja och kängor istället:

Jaja, kängorna syns ju inte, men tröjan gör! Den har blivit riktig oversize tröja
nu när jag har blivit av med 11 kilo fett x)
Och så matchade jag med lite silvirg/grå ögonskugga, ack så vårigt - icke! xD


Nu ska jag bege mig till Haninge bibliotek och tentaplugga fram till stängning! Wish me luck!

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

Det är väldigt fint ändå!

2012-06-01 @ 12:07:28
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Vina

Du är underbart vacker, Karro! :D

2012-06-01 @ 13:31:47
URL: http://aspoonfulofsuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0