Sorgen

Alltså mitt förra inlägg skulle vara det sista för idag, men jag skiter i det. Jag är så himla besviken över att Tyskland förlorade idag, att jag måste bara skriva av mig lite. Jag kan dock inte säga att Italien inte förtjänade vinsten, de spelade riktigt bra, samtidigt som Tyskland spelade en av sina sämsta matcher jag sett... Men jag är ledsen ändå, jag har hejat på Tyskland i flera år nu och även om det kan tyckas konstigt, så skulle jag heja på dem även om de spelade mot Sverige. Tror att detta skulle vara fallet även om de skulle spela mot Polen.
Aja, nu får jag släppa det där. Det är VM om två år och då hoppas jag på ett fantastiskt Tyskland. Än så länge får jag följa Bundesliga och heja på Bayern-München där flera av landlagsspelare kör: Kroos,Gomez, Schwiensteiger, Müller, Lahm, Boateng och så klart, min älskade Neuer! 25 augusti börjar det, yaaay!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vad är det? Bundesliga? Nästan som bondesliga xD Och ja, fett synd att Tyskland åkte ut. Nu hejjar jag på Spanien!

2012-06-29 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0