Sista inlägget som tonåring!

Ja, nu har jag sisådär 5 timmar av tonårslivet kvar. Hemskt, på ett sätt. Men jag hoppas att början på ny tioårsperiod kommer bara få med sig sådant som är bra. De största förändringarna i ens liv verkar äga rum när man är tjugo-någonting. Jag kanske gifter mig när jag är 20-någonting. Jag kanske får barn när jag är 20-någonting. Jag kommer iaf avsluta mina studier och börja jobba när jag är 20-någonting. Jag vet att jag kommer vakna imorgon och känna mig precis om jag gjorde när jag vaknade upp imorse, men jag vill lova mig själv att se till att försöka få vissa saker att se annorlunda ut. Jag tänker inte lista upp dem här. De är mina och det är jag själv som kommer handskas med dem. En sak är säker - jag är säker i mig själv som jag aldrig tidigare har varit. Jag har lärt mig att älska mig själv och tillåta mig själv att vara precis som jag vill vara och inte som andra förväntar sig. Jag tror att jag har åstadkommit det som i tonårslivet är det viktigaste - att hitta sig själv. Sådant filosofiskt och "vuxet" inlägg, hehe ;)

Kommentarer:
Postat av: Linnéa

Du kommer få en underbar tid som 20 - någonting ;)

//säger hon som bara varit tjugo i mindre än ett år :p

2012-06-29 @ 11:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0