Platser jag vill besöka innan jag dör

Jag har på senaste tiden sagt (skrivit) "XXX står på listan över platser jag vill besöka innan jag dör" ganska ofta. Så jag tänkte sammanställa en lista över dessa ställen (placeringsnummer spelar en viss roll):
 
 1.) Brisbane&Gold Coast (AU)
 2.) Sydney
 3.) Tokyo
 4.) Franska rivieran inkl. Monaco
 5) Hawaii
 6.) München
 7.) Wien
 8.) Fåröarna
 9.) San Francisco
10.) Peking
11.) Nya Zeeland
12.) Los Angeles
13.) Island
14.) Moskva
15.) New York
16.) Alaska
17.) Toronto
18.) Rom
19.) Florens
20.) Madagascar
21.) Johannesburg
22.) Cardiff (Doctor Who var inspelad där och dessutom finns det ett Doctor Who-museum där; good enough reason eller hur? ;) 
23.) Ystad
24.) Paris
25.) Chicago
 

Kommentarer:
Postat av: Linnéa

Ser att några platser finns med på min lista också, typ new york (underbar stad), Paris, Rom. Sen så finns tex. Borneo och Athen med på min lista lixsom städer i Spanien och gärna en Roadtrip i USA :)

2012-07-30 @ 14:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0