20120126

Hallo folks!
Idag är jag ledig från skolan, woop woop! En normal student skulle använda en sådan dag till at sova lite extra, men ändå plugga stor del av dagen. Men inte jag, för att jag är inte normal höhöhö. Jag vaknade typ kl 12 och gick upp från sängen för sisådär 45 min sen hehe. Och istället för att plugga, hoppade jag in i badkaret och nu sitter jag med hårinpackning i håret och en plastpåse på huvudet (så att inpackningen funkar bättre) samt en mas i fejjan. Fan, vad jag kan vara tjejig ibland, händer ungefär en gång per halvår, men då är det all in. När jag har sköljt ut all smörja från huvet/fejjan, ska jag nog ta hand om mina naglar också. Sen kan jag plugga, eventuellt.

Hälsningar från en soon-to-be vacker Karro! ;))


Kommentarer:
Postat av: sylvia

co to za maseczka?

2012-01-26 @ 23:15:38
Postat av: Karro

A to takie dwa w jednym, krem do mycia twarzy i maseczka, na swieza skore ;)

2012-01-26 @ 23:24:20
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0