20120121 pt.3

Tre inlägg på en och samma dag, vad händer?!
Nämen sitter sådär mellan städningen av mitt rum och städningen av resten av hemmet, sådant använder jag helger till, yeah, haha! Nämen ikväll kommer mina fina vänner hem till mig och vi ska mysa med lite fika och grejer, vi har inte setts ordentligt på typ 3 veckor. Eller ja, jag har inte sett Elin på 3 veckor och Sylvia och Sandra brukar jag träffa lite snabbt, när vi ska låna busskort av varandra och grejer, men det kan man inte riktigt kalla för kvalitetstid med sina vänner. Därför blir det några timmar med prat, skratt och så klart mat ikväll. Ser framemot det! Men först ska jag som sagt städa och lite senare även plugga, för att även om kursen är skit tråkig, så vill jag ju faktiskt få ett A där. Gäller att kriiiga!

Vi fyra sommaren 2009. En gammal bild, jag vet, men det var svårt att hitta en bild där vi alla fyra finns med, speciellt när man har typ 1234567 olika mappar med bilder på datorn... Så det får bli den. Men vi är ju fortfarande lika snygga (om inte snyggare), så det känns ganska lugnt att använda den faktiskt ;)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0