20120112

Halloj mina fina!

Idag har varit en bra dag. Jag har inte gjort NÅNTING kreativt, haha. Jag har sovit, ätit och spelat spel, weii :D Nämen seriöst, jag skrev min sista tenta i nek-kursen igår och nu är jag HELT ledig tills på måndag. Med helt ledig menar jag ingen skola, inga läxor, absolut inget plugg! Skönt!
Så, på måndag börjar jag på företagsekonomin. Jag får börja om mitt liv lite grann igen. När man väl börjat känna sig hemma med nya (och nu redan ex) klasskamrater, ska man få helt nya. Förut skulle jag vara livrädd, nu är jag mer än taggad! Jag minns när jag skulle börja gymnasiet, jag var så rädd, kände mig så osäkert, men nu? Jag har redan skrivit upp alla nollnings-tillfällen och ser fram emot dem! Så mycket nytt folk! Ändå är jag glad att jag kommer ha någon som jag känner, Sylvia ex-klasskompis Arvina, då har man alltid någon att prata med.
Jag har hittat nästan alla mina kursböcker, dels begagnat, dels på biblioteket, så jag sparar lite pengar, vilket är bra, med tanke på fyra sittningar och en kryssning den kommande månaden, sisådär 300 kr var. Första kommer redan nästa torsdag, faddermiddag på Sturecompagniet, ser fram emot den! Efter att inte haft någon som helst nollning förra terminen, så är jag dubbelt så mycket taggad, jag tror att det är goda tider som kommer! :)

Kommentarer:
Postat av: sandra

Va?! Ska ni på kryssning som nollning? Vad kul! :D

2012-01-15 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0