20120108

Halloj!
Klockan är redan över 12 på natten vilket betyder att det är söndag redan, så jag kommer prata om den gångna dagen som igår. Så, efter att ha bett mina kompisar flera gånger och blev dissad totalt, kom jag på att jag kan faktiskt fråga min mamma om hon inte vill följa med mig till Skärholmen C och gissa vad? Det ville hon! Så vid kl 12 satta vi oss alla fyra på bussen och åkte till västra delen av dem södra förorterna. Jag tycker om Skhlm C, för att det finns många affärer som inte finns någon annanstans, små butiker ska de kanske kallas, men där kan man alltid hitta något fint och så var det denna gång också. Dessutom behover man inte gå ute i kylan som till exepmel på Drottninggatan, ännu ett plus. Så, efter flera timmar spenderade där lyckades jag köpa dessa fina grejer (jag brukar sällan lägga ut bilder på saker jag köpt, men jag har tråkigt och behöver fylla ut min blogg med bilder, så vi köör!):



Sjätte kavajen i min garderob, äntligen en sådan jag ville ha, lila! Det syns ganska dåligt på bilden,
men det ÄR mörklila, lite inte det tyget jag vill ha, men still, good enough!




Sjunde kavaj i min garderob! Svart, men inuti är den lila och det syns
när man viker upp ärmarna, vilket jag brukar göra ganska ofta.



N:te t-shirt i min garderob, dessutom lite tight över tuttarna, men kunde inte låta bli.
Den har en flagga, stjärna och paljetter på sig, klart man köper!



En fin dubbelring med stjärnor på och ett ännu finare halsband med Union Jack på.
Allt det jag tycker om!



Och för att det ska vara ännu roligare, är halsbandet en klocka, hihi :)

Jag vill inte veta hur mycket pengar jag spenderade idag. Det var rätt mycket för att vara på en dag och för att vara fattig student. Men jag är nöjd några dagar framöver, vilket behövs, då jag ska både plugga till och skriva en tenta. Fuck my life.

Ps. Varför jag inte skriver var och för hur mycket jag köpte? Ifall någon skulle bli sugen på att köpa samma sak (inte stor risk, men ändå) och jag vill ha dem fina grejerna för mig själv ;-)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ladnie! Moze jestem barnslig ale lubie jak sa bilder. Jest tak ladnie! Gdybym wiedziala jak sie robi zdiecie w blogginlägg to bym to czesto robila! :)

2012-01-08 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0