20120105

Guten Abend!
Ligger såhär i min mysiga säng och latar mig, typ 15:de dag i rad. Gosh vilken skön jullov jag har haft! Jag kommer ångra det galet de kommande dagarna, när jag ska plugga in hela mattekursen inför tentan på onsdag, men jag försöker att inte bry mig. Jag är smart enough för att klara den där tentan med åtminstone ett C i betyg, om jag sätter mig 3-4 eftermiddagar sådär.

Completely off the topic, men jag skulle så gärna vilja åka någonstans! Grejen är att jag har penar och jag har typ tid, men jag har ingen att åka med, vilket suger. Jag menar, jag har vänner, men de har i sin tur inga pengar/tid/möjlighet att åka. Å andra sidan vet jag att jag borde spara pengar, för även om jag har några (tiotals) tusen på mitt konto, så smälter de ganska snabbt och jag börjar bli lite vuxen... Vilket innebär att det antagligen inte är så många år kvar av boende hemma. OCH jag vill inte jobba på nån ICA eller restaurang, skulle aldrig klara av det. Det räckte med mitt jobb som kundvärd, not my cup of tea, really. Jag är en tänkande varelse, jag ska jobba på något kontor, med en snygg kavaj på och typ knappa in siffror på datorn och se att allt stämmer. Inte sitta i kassan på ICA med en ful tröja på eller springa runt med tallrikar som tas emot av otacksamma gäster. As I said, (totally!) not my cup of tea!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0