20120102

Okidoki.
På fb igår: "omg, jag är så bakis, jag vill dö, tyck synd om mig".
På bloggar igår: "herregud, jag var så kalaspackad igår, mår inte bra idag".
Går ut med hunden: "alltså seriöst, jag har så ont i huvudet och överallt. stckars mig"

Allvarligt människor, lär er dricka med måtta eller sluta klaga. För det första är det där med att berätta om hur full man var, det mest patetiska jag vet. Så fort jag hör det vill jag facepalma den som berättar, typ med en bordsskiva. My point is: drick hur mycket ni vill, men sluta berätta om det som om det vore ett pris ni vunnit, helt serri. Det är ungefär som att berätta: "omg, jag åt så mycket stark mat igår, jag sket hela natten; skiten hade x konsistensen och x färgen". Ingen vill veta. You've got my point.

Kommentarer:
Postat av: sylvia

hahahahaha

2012-01-02 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0