20120223

En vän till mig påpekande imorse att  "att blogga ofta är blogga typ 3 gånger om dagen". Hur kan man skriva så många inlägg, speciellt med tanke på att jag inte gör någonting förutom plugga (och äta och kolla på Halv åtta hos mig, som visade sig vara världens bästa program och spela spel på mobilen och umgås med familjen och gå ut med hunden). Alltså seriöst det är inte mycket som händer, troo mig. Vad ska jag skriva?

"Idag var jag i skolan. När jag kom hem åt jag färsjärpar med tzatziki. Sen pluggade jag i några timmar. Sen åt jag pulversparrissoppa och bröd med färsost på. Sen kollade jag på Halv åtta hos mig. Sen satt jag vid datorn. Sen kollade jag på min polska serie som jag har följt i ca 10 år. Sen åt jag en Gorbys pirog. Sen kollade jag på Halv åtta hos mig igen och sedan Tunnelbanan. Jag chattade med Sylvia om vilka stalkers vi är (alltså seriöst, vi borde få något pris; säg bara ett namn, så kommer vi hitta hur mycket info om den personen som helst ;)). Nu sitter jag och bloggar och ska snart ut med hunden och sen duscha och sen sova." Yeeeeeah, skit bra inlägg!!!! Låt mig blogga lite mer sällan och hålla iaf liiiiite kvalitét på inläggen (även om de inte är av så högt kvalité, men ändå...).

Och för att göra bloggen ännu lite bättre, tog jag nyss fram mobilen och tog till och med en bild på mig själv, bara för att det inte ska vara massa text, så voillá, vackra jag (hahahahh omg, bra med lite garv så här på kvällen;var tvungen att lägga på ett fotofilter i instagram för att mina ögon ska se ut som jag har smink på mig, för att jag har inte det och ser ut som ett monster och är allmänt inte så där full av skönhet). Pusssssssssssssssssssss



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0