20120222

Ack så duktig jag har varit idag! Jag kom hem kl 13 och satte mig direkt med mina böcker. Jag avslutade plugget kl 21, det fanns raster, en hel del faktiskt, men jag hann göra ett bra jobb! Har läst ut ett långt och svårt kapitel och sammanfattat det på, vad jag tycker är, ett mycket bra sätt. Jag känner att det var myyycket som fastnade. Imorgon ska jag göra övningsuppgifter och kolla hur mycket jag lärt mig.

De flesta av er som läser här blir äcklade när ni kollar ut genom fönstret. Jag är oerhörd glad! Det är plusgrader OCH det regnar. Jag brukar inte ha någonting emot regn annars, men regn i februari blir jag riktigt glad av, för att det betyder en sak: snön smälter snabbare! Och det är liksom big, big like på den! Några sådana dagar till så har skiten smält och sen är det bara några veckor kvar tills våren börjar på riktigt! Så jag ser framemot våren, precis som varje år! När allt blir grönt, solen skiner och fåglar kvittrar! Och det spelar ingen roll att jag i början av våren går snorig och med röda ögon pga björkpollen, jag älskar björkpollen också! För när näsan rinner och ögonen svider, då vet man att det är vår!
Puss mina söta!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag älskar också vädret! :D

2012-02-23 @ 17:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0