20120218

Dagen är kommen. Idag ska jag skriva min första tenta i företagsekonomi. Min fjärde tenta totalt, så jag borde vara van, men ändå är jag lite mer nervös än vad jag brukar vara. Men jag vet inte varför, jag har pluggat rätt mycket, minst ett C ska jag kunna skrapa ihop. Det handlar kanske inte om nervositet, men om det att när jag kommer ut därifrån kommer jag inte ha en hel gäng att prata med, som det brukade vara på matte-ekonomi. Jag tror inte det blir en starköl-middag på Jensen's... Det är kanske patetiskt, men jag saknar mina kompisar från matte-ekonomi, trots att vi var med varandra endast fyra ynka månader. Sådana människor finns inte på feken. Så enkelt är det..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0