Mina musikfavoriter!

Hej!
Som ni kanske vet, så älskar jag lyssna på musik, så jag tänkte att jag ska göra en lista med mina tio favortilåtar (eller de som jag lyssnar est just nu) och så lägger jag upp de en och en dem kommande 10 dagarna, kan det vara något kul? :) Men jag vet, jag vet, jag lyssnar mest på sådant ingen annan lyssnar på, men jag tycker det skulle vara kul att göra sådant och etersom det är min blogg, så gör jag det! :P 
 
Vi börjar på en gång!
 
På plats tio, hamnar första jazz-låten jag verkligen förälskade mig i! Sen dess har den spelats många gånger både i mina högtalare och hörlurar! Me and Mrs. Jones av Michael Bublé!
 

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Bra idé! Och det är väl bra att vi får se låtar vi kanske inte hört!

2012-12-13 @ 11:48:53
URL: http://sylvia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0