Jag snodde den från Vina, för att jag hade tråkigt

- OM DIG/ ALLMÄNT -

 

Hur gammal är du? – 20
 
Hur lång är du? – 167
 
Har du några piercingar/tatueringar? – Hål i öronen
 
Vilken skola går du på? – Stockholms uni.
 
Vad vill du bli när du blir äldre? – Rik
 
Är du singel? – Ja
 
Har du syskon? – Två systrar
 
Vart bor du? – Brandbergen/Haninge/Stockholm/Sverige/Europa/Jorden/Solsystemet/Milky way
 
Är du nöjd med dig själv? – Lite för mycket fett här och där, men annars visst!
 
Vad tror du andra får för intryck av dig? – Vet inte, hoppas ett positivt sådant.  
 
Din favoritmaträtt? – Alltså som riktiga förortsbo, måste jag säga kebab! 
 
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? – Blodpudding, USCH!
 
Din naturliga hårfärg? – Brun

 

- SENASTE -

 Som ringde dig? – En kille som vill köpa min studentlitteratur

Som smsa dig? – Le hemlis 

Som du smsa? – Sylvia

Som du kramade? – Min syster Julia

Som du kysste? – Ingen. 

Som du slog? – Säkert någon av mina systrar

Som du bråka med? – Se ovan

Som massera dig? – Julia, hon är 10 bast men världsbäst på ryggmassage!

Som du dela dricka med? – Elin

Missade samtalet? – Moder min

 

KÄRLEK & SEX -

 

Har du pojkvän? – Jag är ganska säker på att jag har redan skrivit att jag är singel, men sparka på den liggande, gör det bara!

Hur många har du haft sex med? – Noll, null, zero.

Hur många gånger har du varit kär? – När jag ser på det nu, så noll, bara lite förtjusningar.

Har du blivit dumpad? – Nein.

Har du dumpat någon? – Nein.

Är du romantisk? – Tveksamt, men vad vet jag, jag kanske kommer vara värsta romantisk med rätt kille?

Kärlek vs sex? –La-la-love

Har du haft ett kk-förhållande med någon? – Nej.

Vad faller du för hos killar? – Inteligens, humor, söt ansikte. 

Tror du att man kan hålla ihop föralltid? – Jag har sett det hända, men tror det är svårare för ungdomar i dagens samhälle med den starkt utbredda promiskuiteten.

 

Har någon varit otrogen MED dig? – Nej. 

Har någon varit otrogen MOT dig? – Nej. 

Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? – Om jag hade varit 25+ vid tillfället och hade tänkte behålla barnet, så visst. 

Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? – När man känner för det. Men kanske inte innan 15 år iaf..

Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? – Men det beror ju påå

 

- ANVÄNDER DU… -

 

Deodorant? – Så klart 

Parfym? – Sällan

Kjolar? – Sällan 

Klänningar? – Ibland

Hoodtröjor? – Sällan 

Hårmousse? – Ibland

Hårspray? – Varje dag

Klackskor? – Lite då och då, men låg klack, tack!

Body spray? – Eh, vad..?

Rouge? – Nein. 

Foundation? – Si 

Ringar? – Inte på senaste tiden, då alla mina rngar blivit för stora och jag orkar inte spendera pengar på nya... 

Mössa? – När det är riktigt kallt.

Hårband? – Nein.

Nagellack? – Jag är beroendeav att äga nagellack, använder lite mer sällan dock :P 

 

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -

 

Har du snattat någon gång? – När jag var liten, 9 år kanske, snattade ett hårspänne för 4 kr.

Har du druckit alkohol? – Ja. 

Röker du? – Nej och tänker aldrig göra det heller.

Snusar du? – Se ovan

Har du druckit så mycket att du spytt? – Nej. 

Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? – Nej

Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? – Jag har en känsla att jag har gjort det... 

Har du strulat med en främling på fyllan? – Nej

Ljuger du ofta för dina vänner? – Nej. 

Har du tagit en väns pojkvän? – Nej

Har du varit otrogen? – Alltså igen? 

Umgås du i kretsar där folket brukar “röka på”? – Nej

Har du hotat någon? – Sääkert. 

Har du mobbat någon? – Jag kunde vara lite elak när ja var liten...

 

- VEM/VILKA… -

 

Är din/a närmsta vän/vänner? – Sylvia, Sandra
 
Saknar du? – Fader min

Vill du träffa just nu? – en framtida pojkvän

Umgås du mest med? – med vänner och familj, good enough?

Stör du dig på? – ingen särskilt för tillfället, konstig känsla..

Ringde du senast? – Sylvia

Skrev åt dig senast på facebookchatten? – Patrycja

Vem puffade dig senaste på facebook? – Öhh, minns inte alls!

Vem skrev du senaste med på msn? – Det måste ha varit typ 3 år sen, hur ska jag minnas sådant?

Vem kommer du träffa imorgon? – Sylvia

Vem har du inte träffat på länge? – Mina kusiner från Tyskland :(

Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? – Mamma!

Festar mest av dina vänner? – Haha ingen av mina vänner (iaf de nära) festar speciellt mycket xD

I din klass umgås du mest med? – Vina och Ludde 

Är snyggast i klassen? – Eh jag? Nädå, har nog inte tänkt på det speciellt mycket om jag ska vara ärlig... 

Hamnade du senast i grupp med i klassen? –Ehh, noll koll.

Skulle du vilja se ut som? – Mitt ansikte (fast smalare), Adriana Limas kropp, då är jag fan nöjd.

 

- JA/ NEJ FRÅGOR -

 

Är du helsvensk? – Nej. Helpolsk däremot 

Är du glad just nu? – Tja, jag ska till Berlin om några få dagar, det gör mig glad, ska skriva tenta på tisdag,det gör mg mindre glad, så så där.

Har du en hund? – Jadå! 

Har du en katt? – Nej, men kommer definitivt skaffa när jag flyttar hemifrån och inte har tid för en hund.

Har du varit utomlands nångång? – Ja.

Har du svarat ärligt på alla frågor? – Javisst.

Är du blyg? – Beror helt på situationen.

Ska du ta körkort? – Nåon gång, ja

Ska du tatuera dig/pierca dig? – Absolut inte. 

Vill du har barn? – Javisst! Men inte förrän jag är närmare 30.

Hade du kunnat adoptera? – Bara ifall det finns ingen chans för mig att ha egna barn.

Hade du kunnat adoptera bort? – Väldigt tveksamt.

Har du en egen dator? – Så klart. 

Går du i högstadiet? – Nej

Går du på gymnasiet? – Nej

 


Kommentarer:
Postat av: Sandra

"Har du snattat någon gång? – När jag var liten, 9 år kanske, snattade ett hårspänne för 4 kr." HAhahahahahha xD

2012-08-27 @ 11:31:29
Postat av: Vina

Haha, what's mine is yours babe! :D

2012-08-31 @ 13:29:28
URL: http://aspoonfulofsuger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0