The D-day

Idag ska jag skriva tenta i marknadsföring. Jag är AS nervös! Jag vill så gärna prestera bra, men även om jag kan enormt mycket, så är det fortfarande massor med saker jag inte kan... Det var väldigt mycket nytt nämligen och om jag skulle börja plugga en dag tidigare skulle jag nog vara mycket mer förbered, jag behöver EN DAG. Men det får jag inte, tack och lov att tentan börjar först klockan 16, då kan jag plugga till iaf 14, blir några timmar.
Jag DRÖMDE tom om grejer som jag lärt mig, helt sjukt hur man rubbas x)

Det blir visst ingen träning idag, däremot en ordentlig frukost så att jag orkar prestera. Wish me luck (I'm gonna need some..)


Kommentarer:
Postat av: sylvia

Det går säkert bra! Jag kommer ihåg en gång när jag under en natt drömde ett mantra som lät så här "balk, balk, balk, balk" osv. (det är ett juridiskt uttryck)

2012-04-26 @ 12:32:42
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0