I-landsproblem

Ni vet coverbilden man kan lägga upp på facebook nu? Ja jag ändrade min första gången sedan jag började med timeline och saken är den att den passade PERFEKT i början. Jag hittade bilden, med ett citat från en av Coldplays låtar vilken jag tycker väldigt mycket om, redigerade färgen lite och klippte så att den skulle passa PRECIS, så att hela texten skulle synas. Men allt för bra får det inte vara, facebook har då bestämt sig för att göra rutan md åra profilbilder lite större, vilket resulterade i att, ja, att min coverbild inte sitter perfekt längre! Ordet "to" syns inte längre, så det blir: "I feel my heart beating my favourite song". Seems legit liksom.. Mitt hjärta slår min favorit låt, exakt. Hellre lyssna på heartbeat än låten. Yeaaah.

Har ni märkt förresten att jag första gången på lääänge satte en annan rubrik än bara datumet? Wow, vad händer? ;)

Kommentarer:
Postat av: sylvia

Yaay, jag tappar alltid bort mig annars!

2012-04-21 @ 10:10:18
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0