20120416

Jag är för lat för att hämta min dator från köket, så jag bloggar från mobilen istället. Alltså, seriöst, har inte träffat några människor som är så lata som mig, extremely high level of lazinessssss...
Liksom, jag hag tagit på mig mina träningskläder, men det enda jag gjort hittills var att lägga mig i sängen iklädd så. Undra om jag kommer komma iväg eller om jag bara kommer att slå rötter i min säng.. Ska nog gå.. Brandbergen-Norrby och return. Ska vara omkring 9 km, alltså samma sträcka som jag brukar köra Brb-Tyresta By, men det känns myyycket längre. Hoppas bara google maps inte lurar mig, så att jag kommer dö någonstans på vägen, för att det är fett lång våg egentligen.. Vi får se, vi får se..


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0