20120414

Alltså guud. Det finns inget, INGET, jag vill hellre just nu än packa mina väskor och dra låångt ifrån det här stället. Jag skulle sakna min familj, men typ allt annat stör mig så jävla mycket i det här landet. Allt från min boendesituation, genom väder, dessa människor som jag inte förstår mig ett dugg på, jävla tristess till skola som jag bara hatar. Jag vill komma till ett nytt ställe, med nya människor, där allt känns nytt och spännande, där det kommer ta tid innan jag tröttnar igen. Jag orkar inte anpassa mig, jag orkar inte bita mig i tungan längre, för att inte säga något som är "fel", jag orkar inte vara människors andrahandsval.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Om du vill bort en stund, ska du inte till London över sommaren som du ville förra året men aldrig åkte. Typ skolläger eller vad det var? :)

2012-04-15 @ 13:37:44
URL: http://sweetsan.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Det är ju tråkigt att du känner så :(. Jag älskar Sverige. Men det är inte landet som gör att du måste hålla tungan rätt i mun, utan du själv. Jag vet, jag har själv svårt för det, men det är bara att skita i vad andra tycker och inte ta någon skit. Om någon är jobbig, bajsa på den, det finns en massa andra människor som är sköna och som man mår bra av. Jag vet att tillvaron är tråkig ibland, jag tycker också det. Jag tycker dock att vi kan tillsammans försöka fixa det :D

2012-04-16 @ 11:56:35
URL: http://sylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0