20120409

Och så var påsken slut.

Ja, ännu några lediga dagar som gick otroligt fort och redan imorgon blir det föreläsning kl 9.. Jag lät mig själv släppa lite på den regimen jag levt under de senaste veckorna och jag åt mat som jag inte borde äta, mat med mycket majonnäs, sås och socker (alltså inte allt på en gång, ni fattar). Jag kände så mycket ångest att jag tog på mig löparskor efter alla gäster hade åkt idag och så blev det en rejält svettig runda. Jag brukar powerwalka 75% och jogga 25%. Idag blev det 50/50 i 45 min, jag kände hur kalorier brändes bort och så körde jag lite mer träning när jag kom hem. Minus 500 kcal blev det nog, ungefär så mycket som den där tårtbiten och chokladbitarna jag fick i mig tidigare. Från och med imorgon blir det strikt igen, jag kan inte förstöra det jag åstadkommit hittills. Hehe, här är en bild innan jag gav mig ut, ännu ganska fräsch tjej. Jag var bara liiite rödare och svettigare i fejjan när jag kom tillbaka måste jag erkänna ;)



Off the topic now. Innan påsken bestämde jag mig för att möblera om i mitt rum lite grann. Jag flyttade alltså bara runt mina möbler lite grann, men jag tycker det är myycket bättre än det var förut. Dessutom fick jag en lampa från min mor i påskpresent (eller ja, hon betalade för den, jag ville välja själv) och så köpte jag en kudde (den med USA:s flagga på), så det blev lite fler detaljer som gör helheten och jag är helnöjd.



Lampan är mer lila i verkligheten än vad den är på bilden och ja, jag vet att jag måste ha nya persienner, ville bara nämna det innan jag avslutar detta inlägg och lägger mig. Blir typ bara 7 timmars sömn, kommer vara sååå pigg imorgon.. NOT! Men jag kunde inte låta bli kolla på iaf ETT avsnitt av Doctor Who och lägga in ett nytt inlägg här, så egentligen får jag bara skylla mig själv... Hehe, godnatt!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0