20120406

Hallåhallå!

Nu har det gått tre veckor! Tre veckor sen vad? Tre veckor sen jag började med att ändra min livstil lite grann. Alltså, diet+träning, så att jag kan se vågen visa lite lägre siffror. Jag har dragit ner mitt kalori-intag till 1000 kcal per dag (från ungefär 2200) och jag motionerar 4-5 gånger i veckan. Och gissa vad? Det har redan gett resultat! På tre veckor har jag gått ner hela 4,8 kg! Mina höfter är 5 cm mindre, min midja 4 cm mindre och överarm/vad 2 cm mindre. Tuttisarna har också blivit mindre, det tycker jag dock inte om! :( Men sådant får man ta, för att det är så himla värt att hela jag krymper, underbaaart! :D

Jag vet inte om det syns, men det märks iaf på byxorna som åker av rumpan hej vilt och jag fick göra ett nytt hål i skärpet för att det ska hålla upp, hihihi, härligt, härligt!! Mitt delmål är att gå ner ytterligare 3,5 kg innan april är slut och målet är att väga 60 kg innan året är slut. Det kan vara väldigt tufft, för att det är självklart att de första kilon rasar av människan, men sen blir det bara så jävla jobbigt. Jag har sett min mor kämpa så, så jag vet vad som väntar. Men jag ger inte upp det viktigaste är att jag har börjat!

Varför skriver jag om det så utförligt på bloggen? Ja dels för att jag är så himla stolt över mig själv, men också därför att jag vill ha motivation. Har jag berättat det så här offentligt, så känns det pinsamt att ge upp, att visa sin svaghet. That's why.

Hejdå mina söta och viktigt, viktigt: HA EN GLAD PÅSK! (jag tänker iaf ha det! ;)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Oj! Vad mycket! Grattis! Jag måste fan också göra nåt...

2012-04-07 @ 15:29:45
URL: http://sweetsan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Wow, bra Karro! :)

2012-04-20 @ 19:16:19
URL: http://gurkispurkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0