20120404

Hej!
När jag var yngre hade jag vackert, långt, tjockt, friskt hår, som jag på senare år förstört med hårfärg, hårspray och platt- och locktång. I Början av året bestämde jag mig att nu får det ta slut, jag har inte färgat håret sen dess, jag har använt hårspray vid kanske 10 tillfällen och plattången ligger nästan helt oanvänd (förutom av min mamma som tycker att alla grejer som jag inte använder blir automatisk hennes...). Dessutom har jag börjat ta kosttillskott med järn, zink och B-vitamin som hjälper till att håret ska blir starkare. OCH DET FUNKAR! Jag tappar inte alls så mycket hår som förut, då var det liksom att jag satt i skolan och efter lektionen var det hur mycket hår som helst på bänken, nu tappar jag väldigt få ens vid när jag kammar håret. Och dessutom växer håret ut igen och det är främst därför jag gör detta inlägg, för att kunna visa den här bilden för er.


Alltså hahahha, typiskt att mitt hår växer ut så att det ser ut som små horn x) Och saken är den att det blir så här hela tiden när mitt hår är uppsatt, jag kan INTE glömma att platta till det med händerna hela tiden, annars ser jag ut så där x) Men jag klagar inte, kanske två-tre år kvar, då har jag förhoppningsvis mitt vackra hår tillbaka, det vore ju skönt :)

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

haha jag får också så där fast det är pejsy som står ut. Haha, lägga den bakom öronen hela tiden

2012-04-04 @ 19:37:31
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heheh vad kul att du känner att ditt hår är tjockare. Jag har däremot ett annat problem med mitt hår. Eller så är det min vinterjacka, men mitt hår blir väldigt lätt elektriskt!

2012-04-04 @ 22:36:00
URL: http://sweetsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Heheh vad kul att du känner att ditt hår är tjockare. Jag har däremot ett annat problem med mitt hår. Eller så är det min vinterjacka, men mitt hår blir väldigt lätt elektriskt!

2012-04-04 @ 22:36:01
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0