20120401

Alltså en sak bara: DOCTOR WHO!!!!!! <333333

Okej jag tänkte sluta där, men jag vill typ fortsätta. Alltså seriöst, jag har tyckt om serier och filmer, men jag har inte ens varit så besatt av HP-filmerna som jag är av DW. Seriöst, jag kommer ha enormt svårt att plugga nu framöver, när jag har börjat kolla igen och jag vet hur kul det är. Livet...

Söndagen är nästan slut och många kan tänka: "nu är det slut på chilldagen". Yeah sure. Började dagen med att tvätta, sedan blev det plugg i biblioteket med Vina och Ludde, efter det trodde jag att det skulle vara chill, för när jag kom hem skulle jag bara skriva lite och det gick ju fort. Men ack så fel jag hade. Jag har aldrig skruvat in och ut så många gånger som de senaste tre dagarna. Mamma köpte två sängar till mina systrar för tre dagar sen. Efter massa problem fick vi ihop dem, men då kom mamma på att de ser fula ut och hon vill inte ha dem.. Japp, så idag var det att skruva isär dem, skruva isär sängarna mina systrar hade från början och skruva ihop den nya våningssängen som moder min köpte idag... Och skruvandet är inte slut ännu, för att jag ska skruva ihop en byrå imorgon. Mamma är helt otekniskt eller hur fan man ska beskriva det, så ALLT jobb faller på mig. Ok, jag tycker det är rätt kul, men FETT JOBBIGT också. Men ifall min karriär som ekonom inte blir av, så vet jag iallafall att jag kan vända mig till IKEA och kanske få en anställning som möbel-ihop-sättare. Jag skulle ha gått bygg på gymnasiet, slå lite med hammaren och skruva med skruvmejseln är inte så illa. Hellre det än bokföring...

Kommentarer:
Postat av: Sylvia

men åh! vad ska ni göra då? sälja vidare dem?

2012-04-02 @ 10:28:41
URL: http://sylvia.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahah vad kul att du har "streets of Philadelphia-videon" som reklam :) Kul att du har något du gillar så mycket. Nu kanske du förstår mig? hehe

2012-04-04 @ 22:32:38
URL: http://sweetsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0