Rätt bra helg

Studiebidraget och lönen kom igår och när pengar finns på kontot blir jag otroligt glad. Speciellt när det är på en fredag, då jävlar! Igår blev det en mysig kväll med Sylvia, Sandra och Elin på en thairestaurang på Drottninggatan, där vi åt en massa god mat! Thaibuffe kan vara det bästa som finns. Vi gick inte därifrån, vi RULLADE därifrån! Så otroligt värt! Det kan vara pga pengar eller det goda sällskapet, men jag har inte mått så bra som igår på flera månader. Jag var pigg och glad och livet kändes helt suveränt, även om det var en dag som alla andra ungefär.

Idag var det en dag då jag kanske inte var så jättepigg och glad, däremot var jag snäll. Jag bestämde mig för att göra dagen rolig för mina systrar och så gick vi på bio. Vi såg Smurfarna som var faktiskt en söt och film, trodde den skulle bli sämre. Syrrarna var glada och jag fick höra att jag är världens bästa syster. Det värmde till och med mitt annars iskalla hjärta. Måste göra sådant oftare, det är så roligt att se dem riktigt nöjda med livet ;)

Imorgon blir det en städ- och pluggdag. Det jag inte orkat göra idag och igår, får jag göra imorgon, men eftersom jag känner att jag har vilat ut ordentligt under dem här två dagarna, känns det inte så hemskt.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0