Onödiginfo.se

Borde plugga men...

*Jag är beroende av telefonen, choklad, lypsyl, facebook
*Jag känner mig handikappad utan min armklocka och när jag har klackar på mig om ens bara några centimeters
*Jag tycker om thailändskt och indiskt kök
*Jag är otroligt rädd för spindlar
*Jag tröttnar snabbt på nya saker
*Jag har nästan under hela mitt liv haft nån hund hemma. Den längsta tiden utan hund är drygt 2 år.
*Tre av fyra hundar jag haft, har varit strävhåriga taxar
*Jag skulle gärna vilja ha en tatuering på handen/handleden, men jag vet att det minskar mina chanser att få jobb inom bankväsendet
*Jag tror det vore roligare att vara en kille
*Jag kunde bott i Australien nu, men min pappa tackade nej till ett jobb där, vilket sabbade våra chanser att flytta dit
*Det bästa man kan säga till mig är "åh, smart där" eller "ja, du har rätt"; komplimanger ang. utseendet tycker jag är tråkiga
*Jag är inte rädd för rynkor i framtiden; jag är rädd för glasögon och rullatorn...
*Jag svär alldeles för mycket på svenska, men tycker det är jättehemskt när jag hör polacker svära..
*Jag har aldrig varit så full att jag spytt/fått en blackout
*Jag har aldrig brutit något; däremot har jag vrickat min fot 7 gånger
*Jag skjuter alltid upp saker och blir lika sur på mig själv varje gång...
*Jag tar aldrig den sista skivan av skinkan/osten, sista chokladbiten osv
*Jag har inte så många vänner, men känner mig sällan ensam; de jag har är så underbara att det känns som om de vore tusentals! (min famlij inkluderad!)
*9 av 10 gånger är det stökigt på mitt rum; inte lite stökigt, garderoben blir horisontell...
*Jag äger ett mycket stort antal nagellack; jag använder kanske 10% av dem


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0