Livet rullar pååå

Jag har ÄNTLIGEN städat i mitt rum! Asså jag hatar att städa, men det känns så bra efteråt. Känns som att jag har skrivit det nån gång förut, japp det är ju jämt stökigt på mitt rum. What to do..?
Det har nu nästan gått två veckor av skolan och det är SVÅRT. Myycket att läsa och jag har så klart svårigheter att koncentrera mig under föreläsningarna. Måste skärpa mig, annars kommer jag ligga efter... På ett sätt känns det som att jag redan gör det, men det är kanske mina drama queen-gener som kommer fram. Jag har iaf hittat en studiekamrat, vilket uppskattas otroligt mycket. Inte kul att sitta helt lonely i föreläsningssalen liksom. Nu har man någon att snacka med på rasterna och göra inlämningsuppgiter med, feels good.

Alltså, plugg, sova, plugg, äta, plugg, jobba. Tiden går rätt fort alltså.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0