Jag vill bort, bort, bort!

Idag har jag en sådan dag då jag skulle helst packa mina väskor, ta fram passet, sätta mig på planet och bara åka någonstans. Var på en lång promenad med min hund, Syl och San, och för att förstärka min känsla ännu mer var det ovanligt många flygplan som syndes på himlen... Jag ba: "tack, det får ju mig att må bättre.." Eller?!

Nu ligger jag redan i sängen, alldeles strax ska jag stänga av datorn, släcka lampan och sooova. Är myycket trött. Så länge ska jag lyssna på ett par låtar till (drogar Patrick Wolf, det har hänt till och från de senaste tre månaderna ungefär; vad ska man göra? Han är grym!). Det känns för övrigt som att jag är på väg att bli förkyld IGEN, jag fryser och näsan kliar, icke bra, ICKE! Men nu vet vi iaf säkert att hösten är här; Karro är förkyld konstant. Najs. Nej, inte så faktiskt...

Pussåhej!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0