Kärlek!

Ok, jag blev påmind att jag ska blogga. Så jag får väl göra det. Herre min skapare vilken tråkig helg! Jag skulle hellre ha jobbat, allvarligt, man tjänar iaf cash, det gör man inte genom att ligga i sängen hela dagen!!! MEN jag kollade på på 5 avsnitt av min kära Doctor Who under tiden, alltså fan vad jag älskar den där serien. Nu är det tyvärr så att han som spelar Doctor nu, kommer bara vara med i 4 avsnitt till och sen kommer det (minst) två serier där det är en annan skådis som tar efter. Inte bra, inte bra. David Tennant spelar riktigt JÄVLA bra och han är rätt snygg också och jag bara ÄLSKAR hans fina, brittiska London-dialekten, jag känner typ "Hej, gift dig med mig" varje gång jag kollar på serien. Men, men, man får bara hoppas att han som tar efter inte förstör serien, då åker jag till UK och skjuter honom. Min mamma går och skrattar åt vad jag tittar på, men jag bryr mig icke. Doctor Who in my heart for ever. Alltså den är nästan bättre än Harry Potter och alla som vet hur mycket jag älskar HP fattar hur mycket jag måste älska DW då!



Kolla liksom! Jag blir glad av att bara se introt fatta då hela serien!



Min favorit! 10:e Doctor <3

***

Annars då? Jag har brutit totalt mot godisförbudet jag haft under den senaste veckan och jag har ätit enorma mänger godis och jag vet att jag borde skämmas och jag gör det också, men fan vad gott det är med polskt godis!!!

Kommentarer:
Postat av: syl

För det första :O:O:O:O. BÄTTRE än HARRY POTTER! Rubbish! För det andra; när du jobbar vill du vara ledig, när du är ledig vill du jobba. För det tredje: jak moglas!!!! Co za cukierki? Musze ocenic czy to byly jakies naprawde dobre czy takie sobie

2011-10-08 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0