Hallelujah!

Redovisningen klar, likaså powerpointen, fan vad skönt. Nu ska jag sätta mig och lära in det jag ska kunna tills imorgon, lite i sista sekunden sådära, känns stabilt. MEN det brukar gå rätt bra för mig, trors att det mesta av mitt pluggande sker just i sista sekunden.

De har fortfarande inte ringt från jobbet. DEt är så att om de ringer då kan jag inte säga nej, för att jag vill så gärna ha pengarna, men om de inte ringer kommer det bara kännas skönt att inte göra någonting och glo på filmer under helgen, för att jag ska inte försöka lura mig själv, jag kommer inte plugga till tentan i helgen trots att det är redan nästa söndag; it will just NOT happen. Men är ledig hela nästa vecka så det får bli råplugg då. Fast jag kommer ju faila rätt hårt ändå (allt som är under B är fail för mig i det här läget...).

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0