20111128

Amen tja! Long time, no see, som man brukar säga!
Jag var ganska "upptagen" de senaste dagarna därför har jag inte skrivit något ehehheh. Och så sitter jag dagen innan tentan och uppdaterar, ambitiöst, ambitiöst... Jag kan ganska mycket och det jag kan, kan jag ordentligt, men still, det finns grejer som jag inte har en aning om och jag upptäckte det typ nu och jag ba ehehehh ingen idé att plugga på det, kommer inte fastna ändå såå ja. Jag antar att jag vaskar mitt betyg dära men, men. Jag tänker inte stressa sönder. Omtenta finns ju (jaja om det ens kommer att behövas, jag kommer få ett C, utan problem, men vem nöjer sig med ett C?! Inte jag iaf. C är polskt IG). För mig finns det bra betyg (A och B) och dåliga betyg (C, D, E, F), finns inget som heter mellanbra betyg.

Jaa, har jag gjort något kul på sistone? Nä typ inte. Sett ett antal bra filmer bl. a. på bio. Pluggat. Sovit. Alltså det är helt otroligt hur mycket en människa kan sova, jag är typ trött HELA TIDEN?! Mamma ba: "gå och rör på dig, det hjälper"; Karro går och rör på sig, kommer hem och somnar så fort kinden nuddar kudden. Det funkade ju bra...
Försöker börjar på en diet varje vecka, lyckas 2-3 dagar, slutar med "dieten", börjar igen nästa vecka osv, spiralen alltså...

Ahhh vi har adventspyntat också! Jättemysigt med adventljusstakar tycker jag och iom det är faktiskt advent är det fullt acceptabelt att lyssna på julmusik (Michael Bublés julskiva <3) och äta pepparkakor (när jag väl inte går på min "diet"; alltså 4 av 7 veckodagar... x). Det är bara snön som saknas! Vad är grejen liksom?! Förra året var det snö upp till knäna så här dags på året, men inte nu, nej, nej. 5-10 plusgrader och SOL. I november?! What the fuck?! (se, jag är så upprörd att jag faktiskt skriver ut what the fuck och inte nöjer sig med förkortningen!) Well, well, man får hoppas att det kommer iaf lite snö till julen. Om inte, tänker jag skita i att inhandla julklappar. Ingen snö=ingen riktigt jul=då behövs inte julkappar!

Puss och hej, ska "plugga" vidare nu eheheheeh

Kommentarer:
Postat av: syl

då får du inga klappar! Tylko klapsy!

2011-11-28 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0