20111104

Åh hej! Jag har inte skrivit något ordentligt inlägg sedan en vecka typ. Ajabaja Karolina! Ja, men vad har hänt dårå?

*Jag har pluggat till tentan
*Jag har skrivit min första som jag tror gick rätt bra
*Jag har "firat" den avklarade tentan med mina fina kurskamrater
*Jag har varit på två roliga Halloween-fester, där jag var vampyr på den första och 80-tals tjej på andra (mina mamma hade lite invändningar där; hon tyckte jag inte var så 80's som jag önskade, men men)
*Jag har börjat på en ny kurs i skolan som heter makroekonomi och jag tycker faktiskt det är riktigt roligt och undrar om det är verkligen rätt beslut att byta till företagsekonomi. Men företagsekonomi är ju riktigt kul det också! Kanske köra kandidat i feken och sedan läsa till två-tre terminen av neken?

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0