"What if underneath the clothes, we are animals?"

Nu är Bangladesh-veckan över, äntligen! Visst, vissa grejer var intressanta att lyssna på, men det mesta var jättetråkigt. Jag har aldrig varit så nära att sömna på lektionerna, så många gånger under en vecka... Veckan avslutades med att vi fick äta såsom de från Bangladesh gör, alltså sittandes på golvet och ätandes med händerna. Usch och fy, tack Sverige för att vi har tillgång till gafflar och skedar! <3
En annan grej som är över nu är UF. Ett helt år har vi hållt på med det jävla arbete, men nu är det slut, never again. Vi skickade vår årsredovisning till UF igår, alltså är allting gjort, SÅ JÄVLA SKÖNT har det nog aldrig kännts!

I veckan fick jag reda på ett par ämnen där jag kommer få det högsta betyget, bland annat engelska. Jag minns att i 8:an riskerade jag att få IG och nu har jag kommit upp ända till MVG, det känns skönt! Jag firade det med mina vänner på vårt sätt, alltså tog en fet kladdkaka och karamel latte på Wayne's, wunderbar gott! Speciellt med tanke på hur lite sötsaker jag konsumerar just nu, så var det extra gott! Det blev så att jag var med mina friends i typ 8 timmar och fick gå hem genom helt kolsvart Brandbergen, måste varit nåt fel på gatulyktorna. Ändå, värt! Mycket trevligt kväll, vi skrattar alltid så mycket! Ibland vill jag bara slå ner dem, men hur vore det utan dem? Det skulle suga!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Slå ner?! :o

2011-05-28 @ 17:02:34
Postat av: Karro

Ja. Problem med det? :P

2011-05-28 @ 20:10:27
URL: http://lejdykarolajna.blogg.se/
Postat av: Sylvia (If you beat me, I beat you!!!)

2011-05-30 @ 23:22:09
Postat av: Sylvia (råkade trycka på enter innan jag skrivit kommentaren -.-)

Kolsvart Brandbergen, hahahah. Då- jag var skiträdd, Nu- Jag skrattar hahahah

2011-05-30 @ 23:23:19
Postat av: Juste Juste (gissa vem)

Sluta, det vore coolt att äta så där!

2011-05-30 @ 23:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar

Trackback
RSS 2.0